Clubkampioenschappen Dubbel (heren/dames)

Clubhuis
26-8-2020 10:00 - 30-8-2020 20:00

Met een succesvol Happen en Klappen toernooi achter de rug op zaterdag 18 juli met bijna 50 deelnemers richten we nu het vizier op de Wings Clubkampioenschappen Dubbel (heren- en damesdubbel) voor seniorenleden!

Speeldagen 26 aug t/m 30 aug (doordeweeks tussen 18:00 uur en 23:00 uur, we proberen hierbij tot uiterlijk 22:00 uur te spelen) en wedstrijden duren één uur. De finales op 30 aug worden wel gespeeld om twee gewonnen sets.

Vanwege de verkorte vorm van de Clubkampioenschappen (hier zijn we vorig jaar mee gestart) zijn verhinderingen niet toegestaan; anders zijn we niet in staat de wedstrijden te plannen. Heb je er toch eentje? Omschrijf dit dan duidelijk bij je inschrijving bij Opmerkingen.

Kan je niet eerder starten dan 19:00 uur vanwege werk (dit is toegestaan), geef dit dan ook aan bij Opmerkingen. Daarnaast kunnen we afhankelijk van het aantal inschrijvingen onderdelen gaan samenvoegen als we hierdoor een onderdeel wel kunnen laten doorgaan zodat er lekker getennist kan worden. Doe gezellig mee! Schrijf je in met partner of alleen, dan proberen wij een leuk maatje te zoeken.

Inschrijven kan via www.toernooi.nl t/m zondag 16 augustus.

Graag tot bij "de club"!

Met sportieve groet,