Afhangbord

Baan reserveren via clubapp (verplichte maatregel corona)

Vanuit de ClubApp kan je van te voren een baan reserveren. Dit kan je vinden bij Spelen > Baan reserveren.

Allereerst zie je een overzicht van alle banen en reserveringen. Als er een rondje staat met een streep, betekent dit dat de baan niet gereserveerd kan worden. Het plusje betekent dat je die tijd een reservering kan maken. Zodra je hier op klikt, kom je in de volgende pagina waar je alle informatie kan invullen. Door op ‘speler toevoegen’ te klikken, kan je in de ledenlijst zoeken naar een speler of kan je kiezen uit één van jouw tennismaatjes. Door op een gemaakte reservering te klikken in het overzicht, zie je meer informatie over de reservering.

Hoe werkt het digitale afhangbord?
Via het digitale afhangbord kun je een baan te reserveren. Het afhangbord vind je in het halletje bij de kleedkamers bij de ingang van de kantine. De toegangsdeur kun je met je ledenpas openen. Het afhangen gaat met behulp van een touchscreen en je (KNLTB-)ledenpas. Binnen 20 seconden heb je een baan afgehangen.

Bekijk de onderstaande video voor een korte uitleg.

KNLTB Afhangbord from LISA Sports on Vimeo.

Afhangen
We willen iedereen met nadruk verzoeken om af te hangen als je gaat tennissen. Dit is niet alleen van belang om te kunnen kijken hoe vaak de banen bespeeld worden. Maar zo is ook makkelijk te zien of er allemaal leden met evt. introducees aan het tennissen zijn.

Mocht je zien dat er mensen tennissen die niet hebben afgehangen, vraag dan of ze dit willen doen. Ook als het niet druk is! En hoe ongemakkelijk dat soms ook is, je kunt altijd vragen of iemand lid is. Zo zorgen we er met z’n allen voor dat de banen worden gebruikt door degenen voor wie ze bedoeld zijn.