Het bestuur vergadert regelmatig over allerlei actuele clubzaken.

Heeft u belangrijke zaken waarvan u vindt dat het bestuur zich daarover moet buigen dan kunt u dit melden bij de secretaris Loes Vorstenbosch,  [email protected].

Organisatiestructuur

Het bestuur bestaat uit acht leden en alle bestuursleden hebben een specifieke functie en bijbehorende functieomschrijving:

• Voorzitter
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op algemene zaken binnen de vereniging, alsmede het vertegenwoordigen van de vereniging extern

• Secretaris
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op secretariaat: notulen, jaarplanning, clubcontacten.

• Penningmeester
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op financiën: financiële administratie, financiële rapportage, contacten bank, contracten, kascommissie en ledenadministratie.

• Promotie
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op promotie: uitstraling park, reclame-uitingen zoals flyers, bebording,  kleding, ledenwerving en - behoud

• Warm welkom
    Alle zaken die betrekking hebben op de ledenbehoud zoals het contact houden met nieuwe leden, aansluiting zoeken in vaste groepjes, organiseren van activiteiten voor nieuwe leden.

• Ledenadministratie
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op de administratie van huidige leden en nieuwe leden.

• Jeugd
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op jeugd en
    KNLTB-competities en jeugd.

• Competitie
    Alle zaken die betrekking hebben op competitie.

• Activiteiten
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op activiteiten 18+: wedstrijdcommissie, dinsdagavondcompetitie, seniorengroep, Bangertcommissie, WKGC-competitie.

• Sponsoring
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op sponsoring.

• Park
    Alle werkzaamheden met betrekking tot accommodatie (= park: onderhoud accommodatie, groenploeg, groundsmen, afhangsysteem en andere ICT-zaken), alsmede afstemming met gemeente.

• Kantine
    Alle werkzaamheden die betrekking hebben op kantine en bardiensten.