Het bestuur vergadert regelmatig over allerlei actuele clubzaken.
Heeft u belangrijke zaken waarvan u vindt dat het bestuur zich daarover moet buigen dan kunt u dit melden bij de secretaris Loes Vorstenbosch, [email protected].
Organisatiestructuur
Het bestuur bestaat uit acht leden en alle bestuursleden hebben een specifieke functie en bijbehorende functieomschrijving:
- Voorzitter
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op algemene zaken binnen de vereniging, alsmede het vertegenwoordigen van de vereniging extern.
- Secretaris
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op secretariaat: notulen, jaarplanning, clubcontacten.
- Penningmeester
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op financiën: financiële administratie, financiële rapportage, contacten bank, contracten, kascommissie en ledenadministratie.
- Bestuurslid Technische Zaken & Jeugd
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op Technische Zaken & Jeugd: trainers, de jeugd en KNLTB-competities senioren en jeugd.
- Bestuurslid Activiteiten
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op Activiteiten 18+: wedstrijdcommissie, dinsdagavondcompetitie, seniorengroep, Bangertcommissie, vrijdagavond-Mixcompetitie, WKGC-competitie en ledenwerving en -behoud.
- Bestuurslid Sponsoring & Communicatie
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op Communicatie: PR, sponsorcommissie, redactie Nieuwsbrief, de website en sociale media.
- Bestuurslid Parkcommissie
Werkzaamheden met betrekking tot accommodatie (= park: onderhoud accommodatie, groenploeg, groundsmen, afhangsysteem en andere ICT-zaken), alsmede afstemming met gemeente.
- Bestuurslid Kantine
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op kantine: kantinecommissie, interieurverzorgsters, vergunninghouders, bardiensten en sleuteladressen.