Het bestuur vergadert regelmatig over allerlei actuele clubzaken.
Heeft u belangrijke zaken waarvan u vindt dat het bestuur zich daarover moet buigen dan kunt u dit melden bij de secretaris Loes Vorstenbosch, [email protected].
Organisatiestructuur
Het bestuur bestaat uit acht leden en alle bestuursleden hebben een specifieke functie en bijbehorende functieomschrijving:
- Voorzitter
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op algemene zaken binnen de vereniging, alsmede het vertegenwoordigen van de vereniging extern.
- Secretaris
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op secretariaat: notulen, jaarplanning, clubcontacten.
- Penningmeester
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op financiën: financiële administratie, financiële rapportage, contacten bank, contracten, kascommissie en ledenadministratie. - Promotie
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op promotie: uitstraling park, reclame-uitingen zoals flyers, bebording, kleding, ledenwerving en - behoud - Warm welkom
Alle zaken die betrekking hebben op de ledenbehoud zoals het contact houden met nieuwe leden, aansluiting zoeken in vaste groepjes, organiseren van activiteiten voor nieuwe leden. - Ledenadministratie
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op de administratie van huidige leden en nieuwe leden.
- Jeugd
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op jeugd en
KNLTB-competities en jeugd. - Competitie
Alle zaken die betrekking hebben op competitie.
- Activiteiten
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op activiteiten 18+: wedstrijdcommissie, dinsdagavondcompetitie, seniorengroep, Bangertcommissie, WKGC-competitie. - Sponsoring
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op sponsoring.
- Park
Alle werkzaamheden met betrekking tot accommodatie (= park: onderhoud accommodatie, groenploeg, groundsmen, afhangsysteem en andere ICT-zaken), alsmede afstemming met gemeente.
- Kantine
Alle werkzaamheden die betrekking hebben op kantine en bardiensten.