World Tour Jeugdcompetitie

Rood: Ben je tussen de 6 -  9 jaar (geboren 2013 - 2010) en vind je het leuk om wedstrijdjes te gaan spelen op een miniveld met rode ballen geef je dan op voor de World Tour rood.

Oranje: Ben je tussen de 8 – 11 jaar (geboren 2011 - 2008) en vind je het leuk om wedstrijdjes te gaan spelen op een driekwart veld met oranje ballen geef je dan op voor de World Tour oranje.

Groen: Ben je tussen de 10 – 12 jaar (geboren 2009 - 2007) en vind je het leuk om al echt competitie te spelen op het hele veld met groene ballen geef je dan op voor de World Tour groen.

De leeftijdsgrenzen van rood, oranje en groen zijn adviesrichtlijnen. Daarnaast is er een marge van 2 jaar onder en boven de leeftijdsgrenzen voor kinderen die eerder willen en kunnen doorstromen naar een hoger niveau of liever langer in een lager niveau willen blijven. Dit gaat wel in overleg met de trainer!

Een team bestaat maximaal uit 6 spelers oa ook om meer team- en verantwoordelijkheidsgevoel te krijgen.

• Er wordt gespeeld om 4 gewonnen games
  • Het Beslissend Punt Systeem (BPS) toegepast bij een 40-40 stand.
  • Bij een 3-3 stand in games wordt een beslissende game gespeeld (geen tiebreak).

Voor meer informatie mail naar [email protected]