Aanmelden
Aanmelden gaat het gemakkelijk via ons online inschrijfformulier. Zie ook button rechtsboven op deze website Lid worden?.

Lidmaatschapsmogelijkheden
Bij L.T.C. Wings-Blokker kun je jaarlid, winterlid, zomerlid of competitielid worden. We hebben geen wachtlijst, dus je kunt direct lid worden.

Extra voordeel voor jeugdleden
Als je tennisles neemt op ons park, draagt L.T.C. Wings-Blokker € 25,- bij aan het lesgeld!

Jaarlidmaatschap
  • Lidmaatschap van januari t/m december. Je kunt het hele kalenderjaar tennissen.
  • Inclusief KNLTB-lidmaatschap: deelname aan clubactiviteiten en open toernooien is mogelijk.
  • Huidige contributie: € 125,- voor senioren, € 62,50 voor junioren.
  • Inschrijfgeld eenmalig: € 15,-.
Winterlidmaatschap
  • Lidmaatschap van 1 oktober t/m 31 maart.
  • Contributie: € 60,- voor senioren, € 30,- voor junioren.

KNLTB-competitielidmaatschap
Ben je lid van een andere tennisvereniging, maar wil je graag bij L.T.C. Wings-Blokker competitie spelen? Dat kan! Per competitie (voorjaar/zomer/najaar/winter) betaal je € 25,-.

NB.: je kunt alleen competitie spelen. Vrij tennissen en deelnemen aan interne Wings-activiteiten is NIET mogelijk. Daarvoor moet je lid zijn.

Heb je vragen?
Neem contact op met Hanne Dijkhuis