Bokbiertennis

9-11-2019 17:00 - 9-11-2019 22:00

Bokbiertennis

Schrijf je in voor Wings Snert, Bokbier en Gluhweintoernooi 2019

Het is weer tijd voor het jaarlijkse Snert, Bokbier en Gluhweintoernooi op zaterdag 9 november! Vanaf 17:00 uur tot 22:00 uur tennissen en eten we en daarna begint de nazit.

Na de eerste wedstrijden serveren wij een heerlijke snertmaaltijd (of tomatensoep) met een verrukkelijk herfstbokbiertje of een gluhweintje, een roggebroodje met spek en stokbroodjes met wat lekkers. En om de gezelligheid nog verder te verhogen kun je na het tennissen bijvoorbeeld KEEZEN of iets anders doen. Lekker nazitten bijvoorbeeld.

Je geeft je samen of alleen op, wij koppelen je dan aan een leuke dame/heer (je speelt mix en dubbel). Iedereen speelt 2 à 3 potjes van drie kwartier, ook afhankelijk van de inschrijvingen.

Inschrijven kan door op deze link te klikken.

Vind je het leuk om een introducé mee te nemen, dan mag dat. Meld dit onder het kopje Opmerking bij je inschrijving. Tot uiterlijk 1 november kun je inschrijven dus doe maar direct.

Om de onkosten te dekken, vragen we op de dag zelf een kleine bijdrage van € 3 per persoon. We hebben er weer zin in en hopelijk kunnen we weer rekenen op vele aanmeldingen!

Namens de wedstrijdcommissie,

Yvonne, Jaap en Arjan