Kleurvisie Bangert Toernooi 2019

Clubhuis
10-8-2019 08:00 - 18-8-2019 18:00
0

Van 10 t/m 18 augustus wordt op het tennispark van L.T.C. Wings - Blokker de 43e editie van ons toernooi gespeeld.

Zie hier de link om per dag te kunnen kijken welke wedstrijden er gespeeld worden.

Sportiviteit en gezelligheid trekken samen op tijdens de “9-daagse van Blokker”. Het toernooi trekt jaarlijks tussen de 350 en 400 deelnemers die meedoen in categorie 4 t/m 8 in de onderdelen heren- en damesdubbel, gemengd dubbel en enkel.

De toernooiweek zal in Duitse vakantiesferen worden gebracht. Rondom het tennis wordt er van alles georganiseerd zoals activiteiten voor de jeugd en op zaterdag 17 augustus de altijd spetterende feestavond. De feestavond zal dit keer dan ook een Duits tintje krijgen met een muzikale omlijsting om van te smullen! Ook is er weer een heuse loterij met schitterende prijzen.

Graag tot ziens op het park.

Bangertcommissie (Erik, Wendy, Mieke, Sandy, Perry, Erica, Mirjam, Arjan)